czwartek, 29 listopada 2012

Wielka niemoc

Witajcie, ostatnio przygniata mnie wielka - wręcz ogromna- niemoc twórcza. Wiem, że swe źródło ma w problemach finansowych, przez które jakoś nie mogę przebrnąć. Zapewne zbytnio skupiam się na braku pieniędzy i paraliżuje to wszelkie kreatywne myślenie i tworzenie. Ale czas wziąć się za robotę.A w całym tygodniu udało mi się tylko stworzyć takie drobiazgi:


Tonacja - jak i ostatnio mój nastrój - z przewagą czerni.W pierwszych kolczykach są wszyte kamienie "noc Kairu i perły Sea Shell, zaś w drugich perełki szklane, które zakupiła ze swoich oszczędności moja córcia:)). I oczywiście koraliki TOHO (których zapas niepokojąco kurczy się).
Mam trochę porozpoczynanych projektów i myślę, że ten weekend pozwoli mi na realizację wielu z nich - o czym niezwłocznie Was powiadomię :)))








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz