niedziela, 11 listopada 2012

Wyróżnienie

Witajcie:)))
Chciałam podziękować Agnieszce Dancewicz za wyróżnienie - to daje mi energię do dalszej pracy:))). Bardzo cieszę się z każdego gestu z Waszej strony i z każdego komentarza.
Ostatnio dopadł mnie jakiś wirus i trochę spowolnił moją manufakturkę:).
Dlatego udało mi skończyć tylko wisiorek i zdekupażować butelkę na nalewkę malinową, którą to poczyniłam latem. I dobrze, bo właśnie teraz mnie wspiera i chroni przed antybiotykiem.
Na zdjęciach pewnie nie widać dobrze kolorów. Do tej zawieszki użyłam jadeitów w malinowym kolorze oraz sznurków w kolorze malinowym i czerwonym. Drobne koraliki również są w malinowym kolorze. I w realu nawet fajnie to wygląda, choć bałam się, że takie połączenie nie będzie trafne.


 A tu butelka podarowana  przez znajomą. Przeleżała dość długo czekając na swą chwilę:))



1 komentarz: